NB! Kui Teil on taotluse salvestamisel tekib punane veateade veakoodiga 404, siis , siis avage palun oma taotluse muutmise vorm uuesti. Tarkvara uuenduse tõttu oli kasutamine häiritud, peate kahjuks vormi andmed uuesti sisestama. Eelkõige puudutab see taotlusi, mille täitmist alustati ajavahemikus 30.11.2020 16.00-23.58. IE veebilehitseja tugi MicroSoft poolelt on lõppemas. Soovitame kasutada Chrome või Edge veebilehitsejat.
KONTO REGISTREERIMINE
Vabandame, Teil ei ole õigust antud ettevõttega toimingute tegemiseks!

Täiendage ettevõtte andmed, millele soovite kontot luua

Täiendage palun enda kohta andmed konto loomiseks

Vabandame, registreerimisel tekkis viga!
Palun kontrollige sisestatud andmeid
{{ $t('global.id_message') }}

{{checkCode}}

Esmakordsel sisenemisel registreerige end kasutajaks!

Taotluste esitamiseks saab kasutajaks registreeruda ning sisse logida ID-kaardiga ja mobiil-IDga.

Pärast tuvastamist sisenete süsteemi ja registreerite konto enda isikule. Lisaks võite endaga siduda ettevõtteid ehk luua ettevõttekonto juhul, kui olete ettevõtte ainuesindaja B-kaardil. Juhul kui te ei ole ettevõtte ainuesindaja, siis palun pöörduge meie klienditeenindaja poole aadressil tms@kul.ee

Abiinfo